A legújabb értesülések szerint körülbelül 18 ezer autós kgfb szerződésével kapcsolatban még nem sikerült lekérdeznie az új biztosítójának a bónuszát. Ez azért fontos, mert záros határidőn belül, amennyiben nem történik meg a sikeres kártörténet lekérdezése, elveszíthetik az évek alatt összegyűjtött bónuszaikat és A0 kezdőbesorolásba teheti a szerződésüket a biztosító. Ezért nagyon fontos biztosítóváltáskor megadni az előzménybiztosító neve mellett a kötvényszámot/szerződésazonosítót, mert sokkal gördülékenyebben történhet az adatok egyeztetése. Természetesen nemcsak az előzményszerződés azonosítóján múlik egy-egy elveszett illetve le nem kérdezhető kártörténet. Az új Kártörténeti Nyilvántartó Rendszer (KÁNYA) komoly hibája, hogy amennyiben az új biztosítónak megadott adatok nem teljes mértékben ugyanazok az előzménybiztosítónál egy adott szerződés esetén, akkor a lekérdezés nem lesz sikeres, elég csak egy karakter eltérés.
Azon ügyfeleknek, akiknek még mindig nem sikerült új biztosítójuknál a bónuszukat rendbetenni azt tanácsoljuk, hogy keressék fel alkuszukat illetve az előzmény- és az új biztosítójukat az adatok egyeztetése céljából!