Közel 50ezer, a tavalyi KGFB kampányban biztosítót váltó autósnak okozhat kellemetlenséget a kártörténeti igazolásának hiánya vagy megkésett beszerzése az új biztosítója részéről. |
A biztosítók dolga a kártörténeti igazolások beszerzése, ezt az ügyfelek 5%-ának az esetén nem sikerült a rendelkezésre álló időszakban, ami a törvény alapján az ügyfél A00 vagy M04 kategóriába való visszasorolását vonja maga után.
A biztosítóknak nincs mérlegelési joga ezekben az esetekben, ugyanis a törvény nem foglalkozik a probléma azon részével, hogy az autós hibája okán nem sikerült hozzájútni a kártörténeti igazoláshoz vagy egyéb adminisztrációs hiba következményeként.
A pórul járt autósok így a kampányidőszakban ígért díj többszörösét is fizethetik, amit a biztosító utólagosan jóváír, de addig is az autósnak kell ráfizetnie a rendszer hiányosságai miatt…
Amennyiben online rendszerünkön keresztül köti meg kötelező biztosítását, úgy mi minden ilyen esetben segítünk a kártörténeti igazolás beszerzésében az előző biztosítótól és a lehető legrövidebb időn belül rávezettejük az új biztosításra a bónuszt. A biztosítók 2008-ban és 2009-ben is példásnak nevezték azt az eljárást ahogy ügyfeleink biztosításával kapcsolatban eljártunk.