Riskonline - A biztos partner

Kötelező Biztosítás

Nyitólap | Sitemap | 2024. március 29. péntek
Telefon: 70-428-55-50
Fax: 06-69-716-026
E-mail: info@riskonline.hu

Kötelező biztosítás - Kötelező biztosítás kalkulátor - Kötelező biztosítás 2015 - KGFB

gépjármű biztosítások
lakossági biztosítások
vállalati biztosítások

Híreink

Kgfb kampány 2013

2012. október 18. csütörtök, 14:24
Várakozások az idei kampányt és a jövőt illetően.

Milyen hatása lehet az évközbeni tarfiahirdetésnek?

Tapasztalataink szerint az évek óta tartotta kgfb áresésre már az ügyfelek nagy része sem számít. Jelentős részük (kb. 70-75%) még mindig január 1.-jei évfordulóval rendelkezik, ezért csak novemberben néz utána a kötelező biztosításának, míg az év közben váltóknak csak a harmada ellenőrzi idejében a következő évre vonatkozó kötelező biztosítási díját, nekik viszont az árnál fontosabb az ár/érték arány. A válság tartós hatását az is mutatja, hogy a váltáshoz szükséges árkülönbség folyamatosan csökken. A legtöbben már 2-3 ezer forintos díjkülönbség esetén is váltanának, míg egy évvel korábban az 5 ezer forintos árkülönbözet miatt a váltás mellett döntők száma volt a magasabb.

Az évközbeni díjhirdetés lehetősége kiegyenlítheti a biztosítók közötti díjversenyt. Értesüléseink szerint a biztosítók sem készülnek komoly díjvágásra, hiszen a tavaly év végi kampány 13-17 ezer forint közötti átlagdíja már így is veszélyezteti a kgfb károkkal kapcsolatos kifizetések biztonságát, nem beszélve a biztosítók eredményeiről, amely messze elmarad az 5-6 éves eredményektől. Tavaly év végi díjaikkal gyakorlatilag átvállalták baleseti adót az ügyfelektől az átlagos 25-30%-os díjcsökkentéssel. Ezekkel párhuzamosan a szolgálatás színvonalának csökkenése volt tapasztalható, melyek közül a legfontosabbak: ügyfélszolgálatok leépítése, kárrendezés hosszabb folyamata, károk (olykor indokolatlan) felülvizsgálata, nehézkes kárkifizetések. Mindez pedig az ügyfelek érdekeit sem szolgálja, gondoljunk csak a MÁV ÁBE bedőlésére. 

Úgy látjuk, hogy mára belátták a biztosítótársaságok, hogy hiába tudnak alulárazott kötelező biztosítással nagy ügyfélállományt szerezni, mert a legtöbbjüknek keresztértékesítésbe (lakás-, utas-, életbiztosítás értékesítése) vetett reményei nem hozták meg a várt eredményeket. Amely azt eredményezheti, hogy más irányba kezdenek el keresni lehetőségeket. Ilyen például a kötelező biztosítás mellé köthető kiegészítő biztosítások piaca. Információink szerint egyes biztosítók új, a magyar piacon még nem kínált termékkel is megjelenhetnek idén a piacon. 

Kötelező biztosítás díjkalkulátor
Jótanácsok
Gyakran Ismételt Kérdések
CARGLASS autó üvegkár bejelentő
Riskonline blog
RSS Hírcsatornáink
gépjármű biztosítások
lakossági biztosítások
vállalati biztosítások
Riskonline - A biztos partner