Megmutatjuk, hogy miért éri meg alkuszon keresztül megkötni a kötelező biztosítást 2013-ban is. |
Az elmúlt években a kgfb átlagdíjakkal párhuzamosan folyamatosan csökkentek biztosítók kötelező biztosítási szerződések díjbevételei. A kevesebb pénzből nehezebben gazdálkodják ki a költségeket. Így a szolgáltatások színvonala évről évre csökken, továbbá a kárrendezés is egyre nehézkesebb. Ezért egy jó, megbízható alkusz, akinek a biztosítókkal napi kapcsolata van, sokat tud segíteni a problémás ügyek elrendezésében.
Sokkal jobb eséllyel tudja az ügyfél számára a jogos kárkövetelés kifizetését elérni, mintha az ügyfél alkusz nélkül, egyedül próbálkozna meg ezzel a feladattal a biztosítónál. Egyre többen keresnek fel minket a kárügyek sikeres megoldása érdekében, ugyanis sok akadállyal, jogi problémával, nehezül rájuk a kárrendezés procedúrája. Azt is többen panaszolták, hogyha sikerült is elérni a kárkifizetést, a biztosító által megítélt és jóváhagyott kárösszeg köszönőviszonyban sem volt a tényleges kár összegével. Folyamatban lévő ügyekbe azonban már jóval nehezebb segíteni, ezért is érdemes eleve alkusznál kötni a biztosítást.
Ezek természetesen - ahogy említettem is - a kárfizetésre költhető egyre zsugorodó büdzséjére, az alacsony díjbevételre vezethető vissza.
Ezért nagyon fontos szerepe van annak, hogy egyrészt alkuszon keresztül kössük meg a biztosítást, másrészt pedig, hogy ha már eldöntöttük, hogy alkuszon keresztül kötjük meg a biztosítást, akkor megbízható, minőségi szolgáltatást nyújtó szolgáltató választására törekedjünk.
Amennyiben nálunk köti meg online kötelező biztosítását alkuszi szolgáltatásunk Önnek ingyenes, mi a biztosítóktól kapjuk a jutalékot. Miért jó ez Önnek? Mert az összes biztosítóval kapcsolatban állunk, így a teljes palettáról választhat magának megfelelő szolgáltatást és semmivel sem kerül többe a nálunk megkötött biztosítás, mintha a biztosítónál kötötte volna meg közvetlenül. Elintézzük a kötelező biztosítással kapcsolatos papírmunkát (korábbi biztosítás felmondása, a kiválasztott biztosítás megkötése, gondozása, segítségnyújtás problémás ügyekben, kártörténeti igazolás lekérése-új biztosítónál való iktatása, tanácsadás a sikeres kárrendezés érdekében, stb.) Nekünk fontos, hogy Ön valóban elégedett legyen, hiszen csak az elégedett ügyfél lesz hosszú távon kliens, ez pedig a mi érdekünk.