Riskonline - A biztos partner

Kötelező Biztosítás

Nyitólap | Sitemap | 2024. március 28. csütörtök
Telefon: 70-428-55-50
Fax: 06-69-716-026
E-mail: info@riskonline.hu

Kötelező biztosítás - Kötelező biztosítás kalkulátor - Kötelező biztosítás 2015 - KGFB

gépjármű biztosítások
lakossági biztosítások
vállalati biztosítások

Híreink

Union-24 kötelező biztosítás tájékoztató

2012. január 9. hétfő, 11:24
Az alábbiakban az Union Biztosító által nekünk küldött tájékoztatóját olvashatják az Union-24 online kötelező biztosítással kapcsolatban.

"Az elmúlt időszakban megszaporodtak azok a típusú visszajelzések, problémák, amelyek az union24.hu felület használatával, működési elvével kapcsolatos kérdéseket tartalmaznak.  Kiemelten fontos számunkra, hogy Partnereink és ügyfeleink egyaránt elégedettek legyenek szolgáltatásunkkal, ezért segítségként készítettünk egy kivonatot, melyben összegeztük a szerződéskötéstől a fióknyitásig a folyamatot, illetve a legáltalánosabb problémákat. Őszintén reméljük, hogy hasznosnak találjátok, és ezzel is hozzá tudunk járulni a közös sikerekhez.

 

UNION 24-kötelező ajánlatok leadása:

Az ajánlatok csak webservice-en keresztül, kizárólag elektronikusan adhatóak fel az UNION részére.

Papíros ajánlat alapján nem tudjuk rögzíteni az UNION24-es terméket.  A módozat specialitása miatt, minden esetben elektronikusan kell feladni a biztosítónak, csak ennek alapján rögzíthető a szerződés.

Kérjük a fentiekre fokozottan figyeljetek és tájékoztassátok az érintett kollégáitokat is!

Amennyiben sikertelen a feladás, kérjétek a szolgáltatók vagy az Alkusz igazgatóság call centerének segítségét.

 

Továbbá szeretnénk segíteni a munkátokat abban, hogy amennyiben az ügyfél tájékoztatást kér tőletek a már megkötött UNION 24-kötelező biztosítás felhasználói fiókjának aktiválásában, akkor   teljeskörűen tudjatok a segítségükre lenni. Ennek érdekében összegeztük a folyamatot:

Az ügyfeleknek -az ajánlatfeladást követően a fióknyitáshoz-  automatikus levelet küldünk a szerződésben megjelölt e-mail címre :

„Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy az UNION Biztosítót választotta. Kérjük, figyelmesen olvassa el jelen tájékoztató levelünket!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az UNION Biztosítónak tett ajánlata alapján elkészítettük az union24.hu felhasználói fiókját.

Felhívjuk figyelmét, hogy az Ön által választott szolgáltatás egy kizárólag interneten elérhető, online-kötelező biztosítás, és mint ilyen, az Ön és a biztosító közti minden lehetséges kapcsolattartás elektronikusan fog történni. A biztosításával kapcsolatos dokumentumokat -, beleértve a kötvényt, a fedezet igazolást és minden egyéb értesítést - a gyors és kényelmes ügyfélkiszolgálás érdekében az Ön személyes union24.hu fiókjába helyezzük el elektronikus, letölthető formában. Minden esetben, amikor Önnek új dokumentuma, vagy értesítése érkezik, kap tőlünk egy figyelmeztető e-mail levelet az Ön által a regisztráció során megadott e-mail címére. Önnek csak annyit kell tennie, hogy belép az union24.hu felhasználói fiókjába az Ön által megadott azonosító - jelszó párossal és máris hozzáfér a „Biztosításaim” menüpont alatt az összes dokumentumhoz.

Az union24.hu felhasználói fiókjának aktiválásához kérjük, az alábbi linkre kattintva adja meg a használni kívánt fiókazonosítóját és jelszavát.

Az azonosítóját és jelszavát kérjük, kezelje bizalmasan, azt harmadik fél részére soha ne adja ki. link

Szerződésével kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal
ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@union24.hu e-mail címen.

Üdvözlettel:

az union24.hu ügyfélszolgálata”

Számtalan megkeresés érkezett, hogy milyen azonosítót adjon meg az ügyfél fióknyitáskor.

A regisztrációnál a felületen található egy súgó (piros körben egy kérdőjel), ahol pontosan definiáljuk, hogy milyen jellegű azonosítót tud választani (ami  nem tér el az online világban  általánosságban megszokott azonosító paraméterektől):

Fontos, hogy a regisztráció az általunk küldött automatikus levélben szereplő linkre klikkelve történjen meg!

1.Az azonosító megadásának a kritériumai (regisztrációnál az azonosító mező melletti piros kérdőjelre

kattintva megjelenik egy buborékban az oldalon):

 

„Az angol ábécé kis és nagybetűt, és a következő speciális karaktereket lehet megadni: @+-._?!’”%/=()[]{}&#<>\

A mezőbe minimum 6, maximum 32 karakter hosszú szöveget adhat meg. (Ez alapján egyébként lehet e-mail cím is, ha azt kívánja az ügyfél választani.)

 

2. A jelszót az ügyfél saját maga választhatja a regisztrációnál, ezt másodszor is meg kell erősítenie.

Amennyiben ezen adatokat kitöltötte, akkor az ügyfél sikeresen be tud jelentkezni a saját fiókjába .

Kérjük, hívjátok fel az ügyfelek figyelmét az azonosító és jelszó megjegyzésére, mivel a jövőben kizárólag ezen adatok beírásával tudnak sikeresen a fiókban lévő dokumentumokhoz hozzáférni.

 

Fentieken kívül az alábbi,  jellemző problémákkal találkozunk:

 

A számlát az xml kiterjesztés miatt nem tudja megnyitni az ügyfél - Az esedékes számlát minden esetben ugyanaznap az ügyfél számára is értelmezhető pdf formátumban is megküldjük. Az xml kiterjesztés a hivatalos, NAV által is elfogadott formátum, ebben a formában is kötelező megküldeni a számlát a hitelesség érdekében. Az xml formátum nem nyitható meg / olvasható csak speciális alkalmazással, amire az ügyfélnek egyébként sincs szüksége, számára a pdf dokumentum készül..

 

A fiókba küldött (bármilyen) dokumentumot nem tudja megnyitni az ügyfél - A szerződésekhez kapcsolódó dokumentumok megnyitásához a legújabb verziójú Adobe Reader program szükséges.

 

Az ügyfél a fiók aktiválási procedúrát egyáltalán nem érti vagy aktiváló e-mailt nem kapott - a fiókjába viszont úgy kíván belépni, hogy megad egy azonosítót és új jelszót kér, amit természetesen nem kap meg. Ilyen esetben az ügyfelet meg kell kérni az aktiváló e-mailben leírtak elvégzésére, amennyiben a levelet törölte lehetőség van az UNION24 ügyfélszolgálatától ugyfelszolgalat@union24.hu egy e-mail újraküldést kérni.

 

Több biztosítás esetén az ügyfél kéri a fiókegyesítést - jelenleg még nem lehetséges, a kérdést jelenleg vizsgálja az UNION, jelenleg technikai akadályai vannak.

 

Ügyfél nem kíván elektronikus ügyintézést, a dokumentumokat közvetlenül az e-mail címére vagy postai úton kéri – a jogi szakterület álláspontja alapján a hatályos törvények nem teszik lehetővé személyes adatokat is tartalmazó anyagok e-mailen történő közvetlen kiküldését. Ennek megfelelően lett kialakítva az UNION24 működési rendjen, ezen sajnos nem tudunk változtatni. Az elektronikus termékek esetében nem tudunk papír formában dokumentálni, illetve dokumentumokat postázni.

 

UNION 24 kötés esetén a Partner a saját e-mail címét adja meg és az összes ügyfél fiókját kezeli - ügyfél a fiókját nem tudja használni, Társaságunknál reklamál.

 

UNION 24 kötés esetén téves, de létező e-mail címet ad meg a Partner - az e-mail cím tulajdonos reklamál, hogy nem kötött a biztosítóval biztosítási szerződést. Az ilyen helyzeteket természetesen kezeljük, de fontos az ügyfelek figyelmét felhívni a pontos és többször visszaellenőrzött adatok megadására.

 

Kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésetekre, együttműködéseteket előre is köszönjük!"

Kötelező biztosítás díjkalkulátor
Jótanácsok
Gyakran Ismételt Kérdések
CARGLASS autó üvegkár bejelentő
Riskonline blog
RSS Hírcsatornáink
gépjármű biztosítások
lakossági biztosítások
vállalati biztosítások
Riskonline - A biztos partner