Riskonline - A biztos partner

Kötelező Biztosítás

Nyitólap | Sitemap | 2024. április 27. szombat
Telefon: 70-428-55-50
Fax: 06-69-716-026
E-mail: info@riskonline.hu

Kötelező biztosítás - Kötelező biztosítás kalkulátor - Kötelező biztosítás 2015 - KGFB

gépjármű biztosítások
lakossági biztosítások
vállalati biztosítások

Híreink

KGFB 2014: váltás utáni tennivalók

2014. január 15. szerda, 15:37
A legfontosabbakat összeszedtük, hogy mire figyeljen, ha váltott kötelezőt:

Szerződés létrejötte

 

Ritkán, de előfordulhat, hogy valamilyen hiba okán nem kötvényesíti a biztosító az ajánlatot. Ha nem kapott visszaigazolást még az alkusztól/biztosítótól, akkor minél hamarabb informálódjon a szerződés kötvényesedéről!

 

Díjfizetés

 

A díjfizetés az ügyfél kötelessége: díjfizetési módtól függetlenül ellenőrizze, hogy a biztosítóhoz beérkezik-e idejében a díj. Az évfordulót követő 60 napon belül be kell érkeznie!
Ha csekken fizeti, akkor legkésőbb február közepéig be kell fizetni, hogy az biztonsággal beérkezzen február végéig a biztosítóhoz. Amennyiben csoportos beszedési lehívással és a bankjánál is beállította a lehívást, akkor is figyelje, hogy a biztosító lehívta-e a díjat február közepéig. Ha nem, akkor érdemes utánakérdezni a biztosítónál ennek okáról, illetve a díjat átutalni a biztosítónak február végéig. Ha nem érkezik be a díj március 1., akkor a biztosító automatikusan díjnemfizetéssel törli a szerződést, amely fedezetlenségi díjat von maga után.

 

Felmondással és kártörténeti azonosítással kapcsolatos problémák

 

Minden évben több ezer szerződésnél előfordul, hogy az előzménybiztosító kiküldi a következő éves kötvényt, számlát/csekket. Ilyenkor oda kell fordulni, ahol megkötötte az új biztosítást. Ha alkuszon keresztül kötötte meg, akkor valószínűleg az alkusz intézte a felmondást, így az ő segítségét kell kérni a probléma rendezésében.

 

Ha kártörténeti azonosítással lenne probléma, akkor szintén ahhoz az alkuszhoz kell fordulni, akinél az új szerződést megkötötte. Ő segíthet a bonus/malus besorolás gyorsabb helyesbítése ügyében.

 

Amennyiben nem alkuszon keresztül intézte az új szerződés megkötését, az előzményszerződés felmondását, akkor a birtokában kell lennie a határidőben történő felmondást igazoló dokumentummal, kártörténeti igazolással, amellyel intézheti ügyét, amennyiben probléma adódna.

Kötelező biztosítás díjkalkulátor
Jótanácsok
Gyakran Ismételt Kérdések
CARGLASS autó üvegkár bejelentő
Riskonline blog
RSS Hírcsatornáink
gépjármű biztosítások
lakossági biztosítások
vállalati biztosítások
Riskonline - A biztos partner