Természetesen nem csak az Allianznál tapasztaljuk ezt a fajta hozzáállást. Több esetről tudnk a Generali Biztosító, az Aegon és sorolhatnák, hogy behajtásra vagy peres útra került a díjtartozás.
|
Az Allianz a következő tartalmú levelet közölte a partnereivel:
"A Társaságunk kintlévőségeinek behajtását kezelő Euler Hermestől érkezett tájékoztatás, mely szerint közvetítő partnereinknél több esetben is előfordult, hogy úgy tájékoztatják az ügyfeleket, akik az Euler Hermestől kapott, behajtásról szóló levéllel hozzájuk fordulnak, hogy ne foglalkozzanak vele, valószínűleg nem lesz következménye. Ez a tájékoztatás amellett, hogy tartalmilag is helytelen, a behajtást is nagyban megnehezíti.
Kérjük, hogy az Euler Hermes által megkeresett ügyfeleknek minden alkalommal a velük való mielőbbi kapcsolatfelvételt és a követelés haladéktalan rendezését javasolják , és az ügyfeleket tájékoztassák arról, hogy Társaságunk a jogos követelését érvényesíteni fogja, akár jogi úton is (amelynek költségei az adóst terhelik)."
Érdemes komolyan venni!